بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا را معرفی کرد + مشخصات فنی

  • کد خبر: ۱۶۰۵۳۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
ایسوس باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا را معرفی کرد + مشخصات فنی
درحالی‌که لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک عملکرد چندان بالایی ندارند و به پردازنده‌های ضعیف مجهز می‌شوند، ایسوس تصمیم گرفته است از قطعات قابل‌قبولی در باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا استفاده کند.

به گزارش شهرآرانیوز -  این محصول که ذن‌بوک اس ۱۳ OLED یا Zenbook S۱۳ OLED نام دارد، ضخامتش تنها به ۱۰.۹ میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر ۹۹۰ گرم دارد.

مشخصات ایسوس Zenbook S۱۳ OLED

ایسوس در این لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i۷-۱۳۵۵U استفاده کرده است که از ۱۰ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برد. اگرچه نمی‌توان از این پردازنده عملکردی مشابه پردازنده‌های خانواده H اینتل داشت، اما عملکرد آن برای یک اولترابوک با ضخامت ۱۰.۹ میلی‌متر کاملاً مناسب خواهد بود.

در کنار پردازنده قابل‌قبول، این اولترابوک فوق‌باریک را می‌توانید با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و همچنین ۱ ترابایت حافظه SSD سفارش دهید.

همان‌طور که از نام این لپ‌تاپ مشخص است، خریداران به یک نمایشگر OLED دسترسی پیدا می‌کنند. این پنل ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۲.۸K، از DisplayHDR ۵۰۰ True Black و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند. این اولترابوک همچنین به وب‌کم فول‌اچ با فناوری حذف نویز سه‌بعدی مجهز شده است.

از پورت‌های باریک‌ترین لپ‌تاپ OLED دنیا می‌توان به دو پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB Type-A، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در ساخت بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم و منیزیم بازیافتی استفاده شده است و همچنین با پلاستیک بازیافتی برای اسپیکر‌ها و کاغذ بازیافتی برای بسته‌بندی روبه‌رو هستیم.

ایسوس Zenbook S۱۳ OLED در فصل جاری با قیمت پایه ۱۴۹۹.۹۹ پوند وارد بازار بریتانیا می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->